Az előző részhez katt ide: https://kozlekedesiklub.blog.hu/2023/05/06/milyen_egy_jo_tavolsagi_vonat_166
Motor, vagy mozdony?
Ez a kérdés utasforgalmi szempontból ...
Az előző részhez katt ide: https://kozlekedesiklub.blog.hu/2023/05/06/milyen_egy_jo_tavolsagi_vonat_166
Ez a kérdés utasforgalmi szempontból ...
Az előző részhez katt ide .
A jármű térkoncepcióján túl számos olyan kérdés is van, amely egyáltalán nem pénz, vagy hely kérdése, hanem inkább egy kis ...
Az előző részhez katt ide.
Miután a szóbajöhető utaskategóriákat számbavettük, lássuk, milyen tértípusokat érdemes számukra biztosítani a ...
Az elmúlt egy év közlekedéspolitikai zűrzavarának épp felfelé emelkedő hullámában előkerült témaként új távolsági vonatok beszerzésének igénye. Kevés ennél ...
Számos alkalommal értekeztünk már arról, hogy Magyarországon mennyire nagy szükség lenne egy valódi közlekedésfejlesztőre, aki az utasok és árufeladók ...
Vendégszerzőnk, dr. Rigó Mihály újabb alapos cikke ezúttal az M0 körgyűrű problémáját, illetve különböző tervezők megoldási javaslatait járja körül. ...
A korábbi, a vasúti menetrend (illetve általában a szolgáltatástervezés) nyilvánosságáról szóló bejegyzésünkben már utaltunk rá, hogy lesz folytatás, azaz ...
Nemrég eredményt hirdettek Budapest egyik legfontosabb beruházásának kivitelezésében, a Déli Körvasút felbővítésében. A BAVS-ban 90-120 milliárdra tippelt ...
Itt az új idők nagy rejtélye: hogy fog alakulni a tömegközlekedés kihasználtsága a covid utáni időszakban? Mik lesznek a trendek és miért? Jóslásra nem nagyon ...
Ha küzdesz, veszíthetsz,
ha nem küzdesz, már veszítettél.”
dr. Regdon Ibolya
a szegedi Radnóti Gimnázium tanára
2016-ban, öt évvel ezelőtt, javasoltam a ...