Vezetői összefoglaló
Magyarországon modernnek számító, de Nyugat-Európa szerencsésebb országaiban bevett elvek alapján elkészítettük Zala megye egy lehetséges ...
Magyarországon modernnek számító, de Nyugat-Európa szerencsésebb országaiban bevett elvek alapján elkészítettük Zala megye egy lehetséges ...
Mostanában is gyakori téma, hogy egy-egy vasútvonalon, jellemzően kritikus időszakokban, órákra, vagy akár fél napra lehal a forgalom Magyarországon. Senki nem tudja, ...
A közelmúlt egyik legaktívabb politikai témája Magyarországon a Rákosrendező pályaudvar területének sorsa, fejlesztési iránya lett. Sok vargabetű után talán úgy ...
Legutóbbi, nagy érdeklődést kiváltó bejegyzésünkben a kolozsvári metróprojekt értelmetlen voltáról értekeztünk, elsősorban közlekedésszervezési oldalról ...
„A kolozsvári metró az erdélyi közlekedésfejlesztés Muhija, Mohácsa, szovjet–magyar hat–nullája.”
A kolozsvári metró ügyét a magyar szakmai közvélemény ...
A napokban jelent meg a regionalbahn.hu cikke “A mellékvonalak megmentője, vagy csak egy elavult álom” címmel, amely a használt dízeljármű-vásárlás kérdését ...
Rosszul áll a szénája a budapesti elővárosi közlekedés mostohagyerekének, a lajosmizsei vasútvonalnak. A napi üzem eleve botrányos viszonyok között zajlik, azonban a ...
A Széchenyi-hegyi Fogaskerekű Vasút Budapest egyik fő közlekedéstörténeti értéke és fontos turisztikai különlegessége. A világban eleve nem tolonganak a ...
Az Építési és Közlekedési Minisztérium nemrég jelentette be, hogy általános tarifareformra készül. Bár az eddig látott produktumuktól nem vagyunk túl lelkesek, ...
A végrehajtói kamara botrányai miatt hírhedtté vált Völner Pállal kapcsolatban ritkán szokták emlegetni, hogy a közlekedés területén is maradandó károkat okozott. ...